Waardering van WZH Revalidatie - Leidschendam op 23 november 2018 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

De manier hoe het personeel alles voor mij regelt is heel efficiënt. De persoonlijke hulp bij verzorging is prettig. Een klein minpuntje is dat ik wel eens heel lang heb moeten wachten na mijn bellen. Er werd dan gezegd dat ik nog een keer had moeten bellen. Maar zeker als je hier net bent, wil je niet als vervelend overkomen door veel te bellen. Iedereen is heel plezierig in de omgang en soms zelfs komisch. Dat geldt zeker ook voor de therapeuten. Die omgang met de therapeuten verdiend volgens mij zelfs een 9. Er is wel eens een wijziging in het programma maar dat mag wel beter gecommuniceerd worden. Het rooster wordt dan wel eens te laat opgehangen voor die dag. Dat zou een verbeterpuntje kunnen zijn zodat ik betreffende dag gelijk op de hoogte ben van mijn afspraken. Het verblijf is hier zeer aangenaam. Een kamer alleen vind ik erg fijn in verband met de privacy. Tijdens de maaltijd en op de gang is er genoeg contacten met anderen mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.