WZH Revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Revalidatie - Leidschendam op 9 december 2019 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers willen alles doen waar ik om vraag, ze zijn behulpzaam. Het zijn reuze lieve en vriendelijke mensen. Ze geven een goede en prima verzorging, daar heb ik echt geen klachten over. Ze letten goed op mijn gezondheid en ook mij huid houden ze goed in de gaten en smeren deze met speciale zalf in. Als ik bel om hulp, zijn ze er zo. Ook als ze ergens mee bezig zijn, zijn toch snel bij mij. Als ik iets vertel luisteren ze heel goed en houden er rekening mee dat ik een gehoorapparaat heb. De afspraken over het behandelplan worden nagekomen. De fysiotherapie is uitstekend, dat gaat prima. Ik geef hoge cijfers want ik ben echt tevreden over mijn verblijf hier en over mijn herstel. Het eten is hier prima, echt lekker, je kan nemen wat je wil en als je nog meer wil komen ze het gelijk brengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.