Waardering van WZH Revalidatie - Leidschendam op 6 januari 2020 interview

7.8

Ik merk dat de zorg beter is dan in het begin. Zo kwam in het begin de fysio te laat of de oren van mijn oom moesten uitgespoten worden, maar dat gebeurde alsmaar niet. Ik vind de zorg zeker verbeterd. Op dit moment gaat het heel slecht met mijn oom. Ik merk dat de medewerkers voor mij klaar staan. De medewerkers gaan liefdevol met mijn oom om. Zo maken ze bijvoorbeeld grapjes met hem, aaien hem over zijn bol en noemen hem lieverd. De accommodatie had wat vrolijker gemogen. Zijn kamer is een beetje somber. De medewerkers respecteren zijn wensen. Zo wil hij bijvoorbeeld niet voor tien uur zijn bed uit en dat wordt gerespecteerd. Mijn oom is niet meer aan het revalideren. Ze proberen nu zijn leven zo aangenaam mogelijk te maken. Er werkt hier een jonge vrouwelijke arts en ik heb een goede indruk van haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.