WZH Revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Revalidatie - Leidschendam op 30 december 2019 Interview

Mijn moeder revalideert momenteel. Ik vind dat de medewerkers, in relatie tot voortgang en de lichamelijke conditie waarin mijn moeder zich bevindt, iets beter in kaart kunnen brengen wat de data zijn van haar proefverloven en haar definitieve ontslag. Mijn moeder is tevreden over haar verblijf. Mijn moeder heeft wel eens een paar keer een kwartier moeten wachten om hulp te krijgen bij toiletgang. Zij vond dat erg vervelend. Mijn moeder wil graag herstellen en zoekt haar grenzen op. Volgens de fysiotherapeut doet ze dat iets te voortvarend. Haar knie is daardoor overbelast geraakt. In mijn optiek zouden de medewerkers haar ook er op aan mogen spreken dat ze teveel oefent. Het gebouw is open, licht en ruim. De kamer van mijn moeder is voldoende groot. Ik vind het echter niet meer kunnen dat mijn moeder haar badkamer moet delen. Zij heeft het geluk, in tegenstelling tot anderen, dat ze een kamer voor zichzelf heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.