Waardering van WZH Revalidatie - Leidschendam op 25 mei 2020

• COPD

Mijn oma heeft gerevalideerd in WZH Prinsenhof. Ze is erg fijn behandeld, er is een multidisciplinair team met haar aan de slag gegaan. Ze kreeg aan alle kanten ondersteuning en er werd vaak een stapje extra gedaan. Onze verwachtingen werden regelmatig overtroffen. Ook qua communicatie zijn wij erg tevreden: er is een online systeem waarmee familie op de hoogte blijft. De specialisten wisten altijd tijdig met ons als familie te schakelen om ons in te lichten of dingen te bespreken. En de medewerkers waren voor ons ook goed te bereiken. De sfeer is goed, het gebouw ziet er schoon en fris uit en we voelden ons altijd welkom. Oma heeft, ondanks dat ze het allerliefst natuurlijk lekker thuis had gezeten, het toch erg fijn gehad hier. Vooral het buiten in de tuin zitten, de fysiotherapie en de fijne gesprekken kon zij erg waarderen. Ze heeft fijne contacten gehad en is prettig behandeld. Kortom wij zijn heel erg tevredenen raden Prinsenhof aan iedereen aan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Prinsenhof - Leidschendam

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw waardering met ons te delen. Het is fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Prinsenhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.