Waardering van WZH Rustoord - Den Haag op 21 april 2017 interview

8.5

Mijn moeder wordt hier goed verzorgd naar mijn idee. Als ik er kom, dan vind ik dat ze er goed verzorgd uitziet. Verder vind ik dat het personeel veel aandacht voor mijn moeder heeft. Er is altijd iemand aanwezig in de huiskamer. De medewerkers vind ik liefdevol met mijn moeder omgaan. De communicatie met mij vind ik goed. Ze luisteren naar mij en reageren daarop. Als ik suggesties heb, dan proberen ze daar iets mee te doen. Vanuit zich zelf proberen ze de zorg te optimaliseren. Het gebouw vind ik netjes, schoon en licht. Er zijn voorzieningen aanwezig, zoals een kapper en een plek om even een kopje koffie te drinken met een klein hapje. Er worden diverse dingen georganiseerd. Mijn moeder heeft daar vaak geen zin in, maar ze proberen haar wel te overtuigen om er aan mee te doen en soms lukt dat. dat vind ik prima.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Rustoord - Den Haag

geplaatst op 24 april 2017

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Rustoord.

Bent u of werkt u voor WZH Rustoord? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.