Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 23 november 2018 interview

7.7

Als ik afspreek op bepaalde tijden kan dat alleen in de middag en dat vind ik weleens lastig. De bezoektijden zijn vanaf twee uur en dat betekend dat ik nooit in de ochtend naar mijn kennis kan. Ik heb het idee dat hij niet op de juiste afdeling zit, hij zit nu op een gesloten afdeling voor dementerende mensen terwijl hij niet zelf niet dement is. Ik merk dat dit niet goed voor hem is, want ik zie hem achteruit gaan. Volgens mij is de zorg wel goed. De medewerkers zijn over het algemeen allemaal aardig, het zijn allemaal wat oudere medewerkers en dat vind ik eigenlijk wel fijn. De zorg sluit niet aan vind ik, omdat hij niet op deze afdeling hoort te zijn. Als ik wat zeg, dan wordt er gelijk naar me geluisterd en dan wordt er actie ondernomen. Ik vind het gebouw zelf erg oud, ik vind de kamers vreselijk. Er staat alleen een wastafel op de kamer. Het zou eigenlijk helemaal gerenoveerd moeten worden. Het is wel schoon, ik zie geen viezigheid. Er wordt op de afdeling zelf gekookt en mijn kennis zegt dat hij het lekker vind. Mijn kennis moet gestimuleerd worden om aan de activiteiten mee te doen, want uit zichzelf doet hij daar niet aan mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.