Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 24 april 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik er kom en ik heb vragen, kan ik daarover altijd bij iemand terecht. Als er iets met mijn zus is, komt er onmiddellijk iemand helpen. Er is altijd iemand beschikbaar. Als ik met vakantie ben, geef ik gegevens door van de andere contactpersoon. Als er dan wat met mijn zus is, wordt deze persoon gebeld. Dit gaat altijd goed. Mijn zus heeft alles wat zij nodig heeft. Ze krijgt voldoende verzorging voor alles wat nodig is. Mocht er wat anders nodig zijn qua zorg, wordt dit gelijk geregeld. Mijn zus ziet er altijd netjes verzorgd uit.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.