Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.3

De afspraken gaan minder goed. Ze werken veel met parttimers. Als ik iets doorgeef moet ik daar meerdere keren achteraan gaan en het wordt niet opgepakt. Dat vind ik echt wel een minpuntje. Er zijn heel veel activiteiten, ook buitenshuis. Dat vind ik super leuk. Er wordt op de afdeling van mijn moeder vers gekookt. De tuin ziet er super goed verzorgd uit. De afdelingen zijn leuk ingericht. Het heeft echt een huiselijke sfeer. Er zit ook een dakterras bij. Mijn moeder kan zelf naar buiten op het dakterras. Dat vindt ze geweldig. Ik merk dat ik zelf wel mijn vinger bij de pols moet houden en af en toe voor mijn moeder moet opkomen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.