Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 24 april 2017 interview

8.2

De gezamenlijk huiskamer en restaurant vind ik gezellig en warm ingericht. Het voelt heel huiselijk. Het ruikt ook heel aangenaam, heel anders dan bijvoorbeeld in een ziekenhuis. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Ze hebben altijd tijd en aandacht voor mij. Verder is er ruimte voor feedback. Via een online account kan ik ook de notities bijhouden die de medewerkers gemaakt hebben over mijn vader. Dat vind ik ook heel fijn. De instelling vindt dat mijn vader nog veel zelfstandig kan. Dat gaat niet altijd goed. Soms heeft hij bijvoorbeeld geen zin om zichzelf te wassen en soms kleedt hij zich niet goed of volledig aan. Ik vraag me dan of of dit wel goed gezien wordt. Ik neem aan dat dit onderdeel uitmaakt van een proces, waarbij hij de dingen die hij zelfstandig moet doen, in de toekomst wel goed doet.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.