Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 22 april 2017 interview

De medewerkers zijn allemaal even lief voor mijn ouders. Ze vragen altijd hoe het er mee is. Mijn ouders zijn van zichzelf heel lief en dat zeggen de medewerkers ook. Dat vind ik wel leuk om te horen. Er wordt rekening gehouden met het geloof, daar krijgen mijn ouders ook de ruimte voor. Ik heb een vast aanspreekpunt en ik mail als er iets is. Ik kan deze persoon ook aanspreken als ik er ben. Er wordt naar me geluisterd als er wat is en er wordt naar gehandeld. Dat vind ik geweldig. Ik vind de aankleding hier heel leuk, want het is hier met een strandthema ingericht. Ze hebben in de huiskamer een soort van open haard en ik vind het er hier heel leuk uit zien. Ik voel me hier welkom om bijvoorbeeld koffie te pakken of soep. Dat kan hier gewoon. Ik vind het een oud huis maar ze doen hier heel erg hun best om leuke dingen met mijn ouders te doen. Van bloemschikken tot een koor die op komt treden. Er is hier een leuke activiteitenbegeleidster en er worden hier mensen extra in het zonnetje gezet als er wat te vieren valt. Met Pasen waren er mensen van de kinderboerderij met beestjes die men kon aaien en dat was heel erg leuk. De medewerkers van de receptie zijn ook heel aardig en bereidwillig om te helpen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Schoorwijck.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.