WZH Sammersbrug

Lichtenbergweg 150 2532 AK Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 14 januari 2020 Interview

De medewerkers zijn heel prettig. Zij geven mijn vader zo veel mogelijk ruimte en aandacht. Er is echter te weinig mankracht om meer met hem te doen, bijvoorbeeld biljarten. Mijn vader rookt en dat is mogelijk in deze instelling. Er is een overdekte rookplek en hij kan buiten roken. Dat vind ik heel belangrijk. Daarom heb ik hem hier geplaatst. Mijn vader heeft een eigen tweepersoonskamer en mag daar na het overlijden van mijn moeder blijven wonen. Dat vind ik heel fijn. Het is een oud gebouw, ook qua voorzieningen. Er is geen geld voor renovatie. Ik vind alles achterhaald. Mijn vader heeft bijvoorbeeld geen eigen sanitaire voorzieningen, maar er zijn centrale toiletten en douches. Dat voldoet in mijn ogen niet aan de moderne eisen. Ik zou hem die privacy willen geven, maar het feit dat hij mag roken in het pand vind ik belangrijker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.