Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.3
  • Ziekte van Parkinson

De vaste kern van verpleegkundigen, verzorgenden en huiskamerbegeleiders krijgen een dikke 10. Ze zijn fantastisch, geduldig, lief en doen net dat beetje extra. Maar door ziekte zijn er veel invallers, waarvan een aantal onbeleefd en ongeduldig is. Mijn moeder kan niet goed lopen en heeft een rollator, als het te langzaam gaat krijgt ze een duw in haar rug. Het tehuis reageert dan wel adequaat en gaat dan het gesprek aan met deze invallers. Soms worden ze weggestuurd. De enige kanttekening die ik heb is dat het regelmatig langer dan een kwartier duurt voor er iemand komt als mijn moeder op de bel drukt omdat ze naar toilet moet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.