Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.2

De vaste medewerkers weten inmiddels hoe zij met mijn nicht moeten omgaan. Ze hebben meer geduld voor haar. Maar er zijn regelmatig invallers die dit niet hebben en als ze nee horen lopen ze weg. Ik vind dat ze eigenlijk meer moeten doorvragen om het juiste antwoord te krijgen. Soms moet mijn nicht een half uur op de wc zitten omdat er niemand is om haar te helpen omdat de medewerkers soms de telefoon niet bij de hand hebben. De afspraken worden niet altijd nagekomen. Als ik behoefte heb om te praten vraag ik of ik langs mag komen. En als ik er ben, dan zijn ze niet op kantoor omdat ze te druk hebben met andere dingen. Voor de rest vind ik dat medewerkers zorgzaam zijn voor mijn nicht en als er tijd voor is hebben ze een luisterend oor. Dat vind ik fijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.