Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 14 januari 2020 interview

7.5

De verpleging is goed en lief voor mijn vader. Ik heb het idee dat hij het hier naar zijn zin heeft en dat hij de verpleging aardig vindt. Ik merk uit de manier waarop de medewerkers over hem praten dat hij geliefd is. In mijn ogen worden mijn vragen niet altijd gelijk behandeld en moet ik er soms achteraan. Het gebouw mag wel wat moderner, bijvoorbeeld de meubels en het schilderwerk in de plaza en op de afdelingen. De entree vind ik smoezelig. Er hangt een muffe geur. Bij binnenkomst in het gebouw ruik je de rook uit het rokershok al. Doordat de tussendeur steeds open en dicht gaat komt de rook in de plaza. Misschien zou er een betere afzuiging kunnen komen. Er is een goede bedrijfskantine waar je van alles kunt krijgen. Helaas is die maar tot zes uur open. 's Avonds kun je geen frisdrank meer krijgen, maar alleen koffie, thee en warme chocomel uit de mooie apparaten. Op de afdeling is een zitje met twee bankjes en verder rieten tuinstoelen. Dat vind ik een beetje jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.