Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.7
  • Ziekte van Parkinson

De verzorgenden houden echt rekening met mijn oom, ze weten precies hoe hij in elkaar zit. Hij wil door vaste verzorgenden worden gewassen en dat doen ze ook. Ze doen erg hun best, alleen hebben ze weinig tijd voor een-op-een aandacht. Als ik iets vraag reageren ze gelijk. Als het blad te hoog staat waardoor mijn oom pijn in zijn schouder krijgt, bellen ze meteen de ergotherapeut. Wel moet ik mijn verzoeken vaak herhalen. Hij moet onder begeleiding eten omdat hij zich anders verslikt. Niet iedereen leest dat, terwijl het wel in zijn dossier staat. Ook de mondzorg kan beter, dat is hier wel misgegaan. Nu komt er gelukkig een mobiel tandartsenteam. Zij letten goed op. Er is hier een mooie tuin en ook een leuk restaurant. Maar het gebouw is wel erg oud, en er is geen eigen sanitair. Dat is jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.