Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 22 april 2017 interview

6.0

De zorg voor mijn moeder vind ik niet altijd goed. Ik merk dat er dingen zijn die ik een beetje vreemd vind. Van de week zat mijn moeder op blote voeten in een stoel en dat begrijp ik niet. Verder zit het personeel soms op mijn advies te wachten en dat vind ik dan een beetje vreemd. Verder vind ik dat mijn moeder door het personeel niet gestimuleerd wordt om iets te doen. Ik zie weinig persoonlijke aandacht voor haar. Als ik iets met haar doe, dan zie ik dat ze dat fijn vindt. De medewerkers vind ik vriendelijk. De communicatie vind ik niet optimaal. Mijn e.v.v. moet reageren op mijn vraag, maar als ze met vakantie is, wordt dat niet goed geregeld. Dan zit er vaak veel tijd tussen de vraag en het antwoord. Het gebouw vind ik prima, maar de omgeving vind ik niet heel fijn. Als ik met mijn moeder naar buiten wil, dan is er bijvoorbeeld geen park in de buurt. Bovendien vind ik de stoepen niet rolstoelvriendelijk. Er is in de instelling ook een vereniging gevestigd en daar betalen we apart voor. Mijn moeder doet daar mee aan veel activiteiten en dat vind ze heel leuk. Dat waardeer ik.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.