Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

8.3

Er is te weinig parkeerruimte voor de bezoekers. Mijn vrouw heeft geen eigen badkamer. Een eigen badkamer zou voor sommige mensen handig zijn. Het gebouw is warm ingericht en niet kil. De inrichting is voor de patiënten herkenbaar. Ik vind dat het te lang duurt voordat ik antwoord krijg op een vraag of voordat er iets aan gedaan wordt. Het is de laatste tijd wel verbeterd, maar ik vind dat het nog wel te langzaam gaat. De instelling gaat niet altijd in op suggesties en dat vind ik weleens jammer. Het onderlinge contact met de meiden en artsen gaat perfect. Als ik een afspraak maak met de arts, gebeurd dat allemaal netjes op tijd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.