Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 24 april 2017 interview

8.3

Er worden veel gezellige dingen georganiseerd voor mijn zus. Ze zit in op een gesloten afdeling, toch is ze erg vrolijk en doet graag mee aan alles wat er georganiseerd wordt. Ook met Koningsdag, Kerstmis of de Paasdagen wordt de woonkamer versierd en wordt er een diner of brunch gehouden. Als er wat is, houden ze mij altijd op de hoogte zoals bijvoorbeeld de arts bij haar geweest is. Als ik op bezoek ben, ervaar ik de omgang van medewerkers heel prettig. Verder heeft mijn zus een ruime lichte kamer. Ze heeft erg naar haar zin en dat vind ik heel bijzonder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Sammersbrug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.