Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 24 mei 2020

• N.v.t.

9.2

Het betreft de zorg voor onze inmiddels overleden moeder van 100 jaar, verblijf van mei 2019 to april 2020. Wij willen graag onze grote waardering uitspreken voor de wijze waarop onze moeder met heel veel respect en liefde is verzorgd. In periodes dat het goed ging, maar ook als minder goed met haar was. Ze voelde zich na korte tijd echt thuis, en had groot vertrouwen in de mensen om haar heen. De schok en het verdriet was natuurlijk groot toen ze op de dag dat ze nog uitvoerig met ons belde uiteindelijk stierf aan corona. Respect en dank voor Brenda die er, onder moeilijke omstandigheden, tot de laatste seconde voor haar was. Dank alle lieve mensen van afdeling Aster!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Allereerst heel veel sterkte met het verlies van uw moeder. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw waardering met ons te delen. Het is fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Sammersbrug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.