WZH Sammersbrug

Lichtenbergweg 150 2532 AK Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 10 december 2019 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gebouw is gedateerd. Ik heb bijvoorbeeld geen eigen badkamer en toilet. Ik heb altijd een leuke groep medewerkers om mij heen. Ze zijn vriendelijk en komen altijd gezellig een praatje maken met mij. Ze tonen een persoonlijke belangstelling, vragen bijvoorbeeld aan mij hoe het met mij gaat. En als ik een dag uit ben geweest dan willen ze ook altijd weten hoe mijn dag is geweest. Er worden hier ontzettend leuke en verschillende soorten activiteiten georganiseerd. Ik heb nog niet zoveel hulp nodig, ze geven mij alleen mijn medicijnen en dat gaat goed, ik heb nog niet meegemaakt dat daar fouten bij gemaakt werden. Als er iets met mij is dan komen ze gelijk naar mij toe en niet alleen het verzorgende personeel, maar ook de arts. Ik heb het hier naar mijn zin, er wordt hier naar je omgekeken en je wordt hier goed verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.