Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 24 april 2017 interview

8.7

Het is een oud gebouw met een warme uitstraling. Mijn ouders hebben beide daar gewoond, beide op een aparte afdeling. Ik vond dat er veel zorg aan besteed was aan de inrichting om het gezellig te maken, zoals grote foto's van oude mensen in de gang. Het zag er goed verzorgd uit, een fijne verzorgde tuin waar je buiten kon zitten. En altijd bloemen op de vaas. Het was een fijne omgeving voor mijn ouders. Er werd goed geluisterd, ik kon altijd met mijn vragen terecht. De zorg sloot goed aan voor mijn ouders. De medewerkers gingen heel respectvol, duidelijk en met veel aandacht met mijn ouders om. De verzorging was goed. Er waren duidelijke afspraken gemaakt, die afspraken werden nagekomen. Wat heel opvallend was, de entree, de mensen bij de receptie zeiden ons altijd vriendelijk gedag en wat ik heel leuk vond dat toen mijn ouders daar kwamen wonen, dat er een welkomstbord was om deze mensen welkom te heten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Sammersbrug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.