Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

5.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het maken van afspraken loopt niet goed. In het begin was ik al ontevreden over de verzorging van mijn moeder en nu doe ik het zelf. Zeven dagen in de week help ik mijn moeder met het eten geven. Dit doe ik twee keer per dag. Het gebouw is oud, maar gebruik maken van de voorzieningen is niet nodig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Dank voor uw waardering. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg. Mocht dit niet het geval zijn, zoeken wij graag samen naar een oplossing. WZH hecht veel waarde aan een zorgvuldige klachtenafhandeling. Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt. Dat is van belang voor u, maar ook voor de organisatie. Uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij bespreken uw inbreng in het team, maar gaan daarnaast ook graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, dan kunt u contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt van WZH Sammersbrug via 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.