Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.2
  • Dementie

Het meest tevreden ben ik over het personeel. De verzorgenden doen vreselijk hun best en zijn erg aardig en lief voor mijn moeder. Sinds ze hier zit is ze niet achteruit gegaan en is ze niet meer zo vaak in paniek. Ze krijgt op tijd eten en drinken en ze wordt 2x per week gedoucht. Ze is zelf nogal inactief en de verzorgenden betrekken haar zoveel mogelijk bij de activiteiten. Ze hebben mij gevraagd waar mijn moeder van houdt, dat staat nu in het zorgplan. De verzorgenden zijn van zeer goede wil en houden daar rekening mee. Als mijn moeder iets vraagt lopen ze zich het vuur uit de sloffen voor haar. Het eten is erg goed, mijn moeder is hier aangekomen. Er wordt vers gekookt door de huiskamerbegeleiders en mijn moeder vindt het gezellig om met de andere bewoners te eten. Afspraken worden netjes nagekomen en als er iets tussenkomt word ik een dag van tevoren gebeld om het te verzetten. Het gebouw is wat oud, maar mijn moeder heeft in de buurt gewoond en herkent waar ze zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.