Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.7
  • Dementie

Het personeel is lief voor mijn moeder en ze doen hun best. Mijn moeder is vrij actief en kan zichzelf nog wassen en aankleden. Maar soms lukt het niet helemaal. Het zou fijn zijn als de verzorgenden ‘s ochtends dan toch nog even bij haar komen kijken of ze nog iets kunnen doen. Als ik bel omdat er iets is, wordt er wel actie ondernomen. Mijn moeder kan hier actief bezig zijn, ze mag meehelpen met handdoeken vouwen of met hapjes maken. Binnen de mogelijkheden nu tijdens corona proberen ze hier toch nog veel te organiseren. De activiteitenbegeleiding hier is fantastisch. Na wat aandringen en een aantal gesprekken met directie en psycholoog krijgt mijn moeder nu zorg op maat. Als ik bel en even met iemand wil overleggen gaat het altijd, of het nu om de evv-er of verpleegkundige gaat. De verpleegkundige belde me zelfs terug tijdens haar lunchpauze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.