Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.8

Ik ben erg tevreden over de voorzieningen, zoals pedicure, kapper en tandarts. Mijn moeder is volledig afhankelijk van de zorg. De meeste verzorgenden zijn aardig voor mijn moeder, hebben geduld en nemen de tijd. Maar er zijn 2 of 3 vaste verzorgenden die alles heel snel willen doen door de hoge werkdruk. Mijn moeder kan daar niet tegen en wordt er heel boos en verdrietig van. Dat vind ik jammer. Ze vindt het leuk om te borduren en een vrijwilliger heeft ervoor gezorgd dat ze dat er een tafeltje klaarstaat waar ze dat kan doen. Op het moment is het door de coronamaatregelen wat lastig als ik een verzorgende op de afdeling wil spreken over mijn moeder, ik mag niet meer bij de zusterpost naar binnen. Dat is wat lastig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.