Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 20 juli 2017 interview

7.5

Ik denk dat ik veel zicht heb op hoe ze met mijn moeder omgingen. Als ik kijk naar de mensen op de werkvloer en met hoeveel toewijding ze hun werk doen, dan heb ik daar waardering voor. Er staat wel maar één verzorgenden op een groep van zeven of acht bewoners en dat vind ik veelte weinig. Ik denk dat het er minstens twee moeten zijn. Ik heb gezien dat ze veel tijd kwijt zijn aan het noteren van alles wat ze observeren. Dat moeten ze nou eenmaal doen, maar het zou efficiënter kunnen. Ze hadden veel meer tijd aan mijn moeder kunnen besteden als ze niet alles zouden moeten noteren. Ze stonden wel elke keer voor mij klaar als ik een vraag had. Dat vond ik wel goed. Het gebouw is wel aan vernieuwing toe. Er is maar één lift in de centrale hal. Ik denk dat dit te weinig is en de lift is volgens mij ook te klein.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.