Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.8

Ik heb altijd contact met de vaste mensen, waardoor het contact prima verloopt. De zorg schiet soms tekort door te weinig personeel, vind ik. Mijn kennis krijgt hierdoor te weinig persoonlijke aandacht en dit vind ik jammer. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van mijn kennis, zodat zij alles heeft waar zij gelukkig van wordt. Er wordt naar mij als mantelzorger ook goed geluisterd en dit vind ik prettig. De accommodatie vind ik prima. Het is ruim en ik vind dat de eigen kamer er goed uit ziet. Er worden veel activiteiten georganiseerd zoals zingen, beweging, voorstellingen of orkest en kegelen, hierdoor wordt mijn kennis geprikkeld om dingen te ondernemen. Zij is tevreden over deze instelling.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.