Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 26 april 2017 interview

8.5

Ik heb heel goede contacten. Ik merk dat ze weinig tijd hebben, maar als ik vragen heb, dan maken ze altijd tijd voor mij. Mijn moeder is al op leeftijd. Bij het inschrijven bij Sammersbrug zijn er goede afspraken gemaakt en daar houden ze zich goed aan. Wat ik vind is dat de mensen erg hun best doen. Wij verzorgen zelf de was en als ik dan op bezoek kom, dan merk ik direct of de kast is schoongemaakt door stagiaires. Ik merk gewoon dat ze weinig tijd hebben om de stagiaires goed te begeleiden. Mijn moeder is uit bed gevallen, ondanks al hun voorzorgsmaatregelen. Ze kunnen gewoon niet op alles letten. Ik ben hier direct van op de hoogte gebracht. Ze heeft daarbij een breuk opgelopen in haar heup. Ze kan niet geopereerd worden en nu krijgt ze sterke medicijnen tegen de pijn. Ze doen hun best om haar zo pijnvrij mogelijk te houden. Ik heb zeer binnenkort een gesprek met de arts over wat de te volgen stappen zijn. Ik heb alleen maar diep respect voor de verzorgers.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.