Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.8
  • Dementie

Ik heb niets dan lof voor Sammersbrug. Ik word vriendelijk ontvangen door de receptionistes en de sfeer is heel goed. Mijn zus is zelf ook enthousiast over de zorg. Ze is vrolijk en doet aan alle activiteiten mee. De verzorgenden besteden veel aandacht aan haar. Iedere dag vermelden ze in het zorgdossier wat ze voor mijn zus doen. Ze activeren mijn zus zoveel mogelijk en brengen en halen haar overal heen. Als mijn zus iets weigert, bijvoorbeeld bij de tandarts, dan halen ze mij erbij. Mijn zus herkent mij nog en dan lukt het meestal wel. Het gebouw is oud, maar het is fijn dat er tuinen om het hele gebouw zijn. En boven zijn daktuinen. Ook is er genoeg parkeergelegenheid. Het enige minpunt vind ik dat de verzorgenden elke dag alle kleding in de was doen. Vaak is dat niet nodig en de rekening voor de wasserij loopt zo wel erg op. Ik heb al een paar keer met briefjes aangegeven dat ze alleen het nodige in de was moeten doen, maar tot nu toe zonder resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.