Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.8

Ik merk dat door de reorganisatie veel onrust heerst onder het personeel. En dat merkt mijn vader ook en daar kan hij onrustig van worden. De medewerkers zijn altijd belangstellend. Ik vind dat ze goed voor hem zorgen. Hij ziet er altijd verzorgd uit. Mijn vader vindt het ook fijn dat hij geholpen wordt en dat de medewerkers een luisterend oor voor hem hebben. Ze maken altijd tijd vrij om met hem een praatje te houden. Dat vindt hij heel fijn. Daarnaast worden er veel activiteiten georganiseerd. Het gebouw kan iets moderner. Het is jammer dat hij bijvoorbeeld niet een eigen douche en wc heeft. De communicatie met de medewerkers gaat de laatste tijd iets moeizamer. Ik kan bijvoorbeeld niet in het cliëntenportal, omdat die weleens hapert. Hierdoor kan ik het dossier van mijn vader niet inzien. Ik moet er dan zelf achteraan gaan om te kijken hoe het met mijn vader gaat. Dat vind ik jammer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.