Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 22 november 2018 interview

6.2

Ik vind dat het maken van afspraken moeizaam verloopt. Het duurt te lang voordat je een afspraak hebt. Het nakomen van afspraken verloopt mijns inziens goed. Ik merk dat er op zich veel goede wil is bij de verzorgenden, maar het is mijn indruk dat er een gebrek aan mankracht is. De zorg vind ik minimaal, maar wel goed. Ik vind dat het gebouw te weinig liften heeft. Er wonen bijna allemaal rolstoelbewoners, dus dat is een knelpunt. Het delen van sanitaire voorzieningen voor iemand die invalide is, vind ik erg lastig. Er is een richel bij de voordeur waar rolstoelen moeilijk overheen kunnen. Ik vind de omgeving verwaarloosd. De openbare stoepen liggen heel slecht. Het buitengebied in de tuin is oud en naar mijn mening niet goed ingericht voor rolstoelers. In de instelling zijn volop activiteiten. Mijn familielid heeft daar de mogelijkheid toe om gebruik van te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.