Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

8.3

Ik vind dat ze heel veel gedaan hebben om mijn vader te krijgen waar hij nu is. Thuis lag hij altijd maar in bed en daar hebben ze hem weten te activeren om met het dagritme mee te gaan. Hiervoor hebben ze zeer veel geduld moeten hebben. Het is er heel huiselijk, ook voor bezoek. Het ziet er wel een beetje ouderwets uit, maar wel gezellig. Het is een onderzoek afdeling voor bewoners met dementie. De bezoektijden zijn vanaf half twee en het is niet mogelijk om in de ochtend op bezoek te komen. Dat is lastig omdat ik ook werk en je dus eigenlijk altijd op de terugweg in de file staat. Dat hebben ze gedaan voor de rust op de afdeling, dit begrijp ik ergens wel.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Sammersbrug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.