Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.7

Ik vind dat ze niet genoeg aandacht besteden aan de bewoners en teveel tijd spenderen aan de administratie. Als ik op bezoek kom bij mijn tante, dan zie ik de bewoners meestal een beetje zitten suffen. Mijn tante is dement en wil vaak niet meedoen aan activiteiten. Er is veel wisseling in het personeel. Er waren tot voor kort twee vaste, oudere verzorgers. Omdat zij niet over de juiste diploma's beschikken, zijn zij van de vaste afdeling afgehaald en worden nu overal ingezet. Dit terwijl ik vind dat er bij mensen met dementie niet zoveel wisseling in personeel moet zijn. Mijn tante kan nu wat vaker agressief worden als het haar niet bevalt. Het is voor het personeel zwaar om op deze afdeling te werken, ze krijgen weinig waardering. Als ik wat vraag, dan wordt het gedaan. Als ik bijvoorbeeld vraag of haar haar gewassen kan worden, dan wordt dit geregeld. Ze doen wat ze kunnen. Er zijn maar twee verzorgers op twaalf bewoners.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.