Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 24 april 2017 interview

Ik vind de Sammersbrug een eerste klas instelling. De medewerkers hebben een oog voor mijn zus en andere bewoners. Als er wat gebeurd is met mijn zus, wordt er altijd erop gereageerd. Ik vind dat mijn zus top wordt begeleid. Ze krijgt genoeg aandacht van de medewerkers. Er wordt regelmatig met haar gepraat. De medewerkers hebben veel geduld als ze haar aankleden of eten gegeven. Dat vind ik heel fijn. De accommodatie vind ik heel goed. Mijn zus heeft de ruimte om te gaan lopen of in de zon te zitten. Ze wordt daar heel vrij in gehouden en dat vind ik heel fijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Sammersbrug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.