Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

Ik vind de zorg over het algemeen heel goed. In de ochtenden en in de avonden is het slechter omdat het onderbezet is en er te weinig personeel rondloopt. Ik vind de voorzieningen wel voldoende. Jammer dat de badkamer en het toilet in de gangen zijn. Ik vind dat de medewerkers alle moeite doen om het gezellig te maken voor mijn moeder en voor de rest van de bewoners. Het is heel plezierig om te zien wat ze allemaal doen. Bijvoorbeeld met de paasdagen wordt de versiering aangepast. Alle afspraken worden altijd nagekomen. De medewerkers zijn heel flexibel als we bijvoorbeeld de afgesproken tijd moeten veranderen. Daar ben ik tevreden over. Verder vind ik dat de medewerkers heel zorgzaam zijn voor mijn moeder. Ze hebben alle tijd voor haar. Ze zijn geduldig en liefdevol naar mijn moeder toe. Dat vind ik heel fijn. Verder vind ik dat ze goed naar ons luisteren. Wat ik ook heel fijn vind is, is dat mijn moeder niet wordt gedwongen om mee te doen aan de activiteiten, als ze dat niet wil. En dat ervaar ik als heel prettig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.