Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.5

Ik zie dat ze hun uiterste best doen. Er zijn niet genoeg medewerkers tijdens de weekenden. Ik kom bijna elk weekend langs en dan zijn er meestal geen vaste krachten. Hierdoor reageert mijn moeder vaak wat agressiever dan doordeweeks. Niet ten nadele van de zorginstelling, maar dit ligt aan de bezuinigingen. Het is een vrij oud gebouw. Het ruikt er niet echt fris, maar het is ruim en gezellig. Als je binnenkomt, in de kantine en foyer, hangt er soms echt een vieze lucht. Het personeel vindt het zelf ook heel vervelend. Ik heb van het personeel begrepen, dat het komt doordat ze geen schoonmaakmiddelen mogen gebruiken. Of dit echt zo is, weet ik natuurlijk niet. Wat ik echt een pluspunt vind is de ruimte. Er is meer loopruimte, mijn moeder loopt veel en dat kan daar. Ik word netjes gebeld als er veranderingen in de medicatie zijn en ze zijn constant op zoek naar manieren om haar gedrag te beïnvloeden zonder medicatie. Daarbij kan ik, als ik wil, dagelijks in het digitale zorg dossier van mijn moeder kijken, om op die manier op de hoogte te blijven van de dagelijkse gang van zaken. Een ander pluspunt is de betrokkenheid van het personeel zelf en de goede sfeer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.