Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.7
  • Dementie

Mijn grootvader ziet er altijd verzorgd uit en ik word goed op de hoogte gehouden over zijn welzijn. Hij gaat op tijd naar de kapper en pedicure. Ik heb een fotoboekje met foto’s van vroeger gemaakt en heb gevraagd of ze af en toe bij hem willen zitten om foto’s te bekijken en te praten over vroeger. Dat doen ze zoveel mogelijk, maar het kan door personeelstekort niet zo vaak als ik zou willen. Ze houden rekening met zijn wensen en als er iets is vragen ze netjes toestemming. Ik heb aangegeven dat ik niet wil dat mijn grootvader iets tekort komt en als hij ergens behoefte aan heeft geven ze dat aan mij door. Mijn contact met de zorgmedewerkers en ook met de arts is goed. Het enige minpunt is het gebouw, dat is oud en kan wel een opknapbeurt gebruiken, wat vrolijker, met kleur op de wanden. Het oogt wat kil, het lijkt net of je in een wachtkamer zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.