Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.2
  • Beroerte

Mijn man is volledig afhankelijk van de zorg. Er is wel verschil wat betreft betrokkenheid en inzet van de verzorgenden. De een is patiëntgericht en neemt de tijd om een praatje te maken en extra aandacht te geven, de ander is meer werkgericht en doet dat niet. Mijn man kan niet meer deelnemen aan activiteiten, maar kan wel nog luisteren naar de radio en tv kijken. Ik hoop maar dat ze deze voor hem aanzetten, maar daar heb ik geen zicht op. De bereikbaarheid is moeizaam, als ik bel word ik vaak doorverbonden naar de verkeerde afdeling, en dan kom ik weer terug bij de receptie. Als ik een verzoek of vragen heb kan ik wel e-mailen en krijg ik altijd antwoord.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.