Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

8.2

Mijn moeder heeft het helemaal naar haar zin. Ik krijg van de medewerkers een mailtje over de afspraken of als er wat aan de hand is. Ik krijg om de drie maanden een email met de agenda met daarin wat er allemaal aan activiteiten te doen is. Dat vind ik perfect. De verzorgers zijn allemaal hartstikke lief voor mijn moeder. Ze geven haar aandacht en als er een activiteit is vragen ze of ze mee wil gaan. Dat vind ze hartstikke leuk. Mijn moeder heeft in een hoop tehuizen gezeten, maar daar vond ik het minder goed. Ik ben over deze zorginstelling heel tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Sammersbrug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.