Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.7

Mijn schoonmoeder wordt overdag prima geholpen ondanks de hoge werkdruk. De meeste verzorgenden zijn aardig en gezellig. Ze maken grapjes, ook met ons, het contact is goed. Er zijn veel activiteiten waar mijn schoonmoeder aan meedoet. Verzoeken worden wel ingewilligd. Zo is er geregeld dat er een postoel op haar kamer komt omdat ze zo slecht ter been is. Over de nachtverpleging ben ik niet tevreden, mijn schoonmoeder werd onbeschoft behandeld. Dit heb ik gerapporteerd, maar er nog niets over terug gehoord. De sfeer in huis is heel gezellig. Maar de gezamenlijke woonkamer zou wat huiselijker kunnen worden gemaakt. Er staat nu een hele lange tafel met stoelen, waar mijn schoonmoeder op moet zitten, ook als ze tv kijkt. Ze krijgt dan last van haar rug. Het zou beter zijn om wat meer comfortabele stoelen en een salontafel bij de tv te zetten. De kamer wordt goed schoongehouden, maar doet wat ziekhuis-achtig aan, met witte muren. Een kleurtje erop zou al veel schelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.