Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 28 maart 2019

8.8

Mijn schoonvader ging thuis fysiek zeer snel achteruit en viel frequent. Hij kreeg een urgente opname op de afdeling Dahlia in Sammersbrug. De verpleging en verzorging was zeer lief voor mijn schoonvader, terwijl hij niet de makkelijkste persoon is. Zij communiceerden goed met mijn schoonvader en met de familie en kwamen de gemaakte afspraken na. Na een tijdelijke opleving is mijn schoonvader overleden. De medewerkers hebben zijn laatste dagen goed begeleid en waren zeer zorgzaam. Het gebouw ziet er van buiten wellicht gedateerd uit. Maar dat vinden wij minder belangrijk. Belangrijkste is goede en liefdevolle zorg en adequate communicatie.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Sammersbrug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.