Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 25 april 2017 interview

9.7

Mijn vader is zeer tevreden over de zorg hier. Hij wordt goed verzorgd en ziet er goed uit. Ik vind de medewerkers lief en aardig en ze behandelen mijn vader heel goed. Het personeel hier is altijd vriendelijk. Ik kan altijd bellen als er wat is. Als ik vragen heb over mijn vader krijg ik antwoord. Als ze geen direct antwoord hebben, dan wordt het nagevraagd en krijg ik alsnog antwoord. Ik ben helemaal weg van de omgeving. Het is hier groen en je kan hier heel goed met de rolstoel wandelen. Ze hebben hier een restaurant waar je lekker kan zitten. Er wordt rekening gehouden met je geloof en daar wordt het eten op aangepast. Voor mijn vader wordt bijvoorbeeld speciaal halal vleeswaren gehaald.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Sammersbrug. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.