WZH Sammersbrug

Lichtenbergweg 150 2532 AK Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 24 augustus 2017

Niet genoeg verzorging, als mijn man zijn plas zak lekt komen ze meestal hij heeft water gemorst. Ik vind dat ze er wel wat beter naar mogen kijken en ze mogen de patienten wel wat beter aankleden, alles moet snel,  kan wel beter.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Dank voor uw melding. Wat spijtig dat u de zorg van WZH Sammersbrug zo heeft ervaren. Wij zouden graag meer over uw ervaringen willen horen, zodat we daarvan kunnen leren en aan verbeteringen kunnen blijven werken. Daarom gaan we graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561700 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.