WZH Sammersbrug

Lichtenbergweg 150 2532 AK Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 31 maart 2021

N.v.t.

Revalidatieplekje: Als mijn oma er niet om vroeg werd zij niet gedoucht en dit werd ook niet voorgesteld. Er werd heel traag gereageerd op een alarmering, 30/45 min is niet vreemd om te wachten. Zelfs wetende dat mijn oma last had van wegrakingen. Medicatie controle word niet gedaan, het niveau van het personeel is erg laag. Het personeel loopt met handsieraden en mondkapjes onder hun neus. Toen mijn oma overleden was, en wij een paar dagen erna de kamer kwamen leeghalen.. waren de bloemen weggegooid, het nachtkastje met privé spullen was leeg gehaald, de deur zat niet op slot en de naam was al van de deur dit was pijnlijk om mee te maken. Er zaten lieve en goede medewerkers tussen, maar over het algemeen zou ik het niet aanraden hier te verblijven. Er valt een hoop te verbeteren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Sammersbrug - Den Haag

Dank voor uw melding. Wij vinden het spijtig om te horen dat u ontevreden bent over onze zorg. WZH hecht veel waarde aan een zorgvuldige klachtenafhandeling. Dat is van belang voor u, maar ook voor de organisatie. Uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij bespreken uw inbreng in het team en gaan daarnaast ook graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, kunt u contact opnemen met onze locatiemanager Ingrid van der Vliet. Zij is te bereiken via 070-7561600 of sammersbrug@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.