Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.0
  • Dementie

Toen mijn moeder hier kwam moest ze een kamer delen met een andere bewoner. Daar werd ze erg onrustig door. Ik ben blij dat ze zodra het kon een eigen kamer heeft gekregen. Het gaat daardoor nu beter. De zorgmedewerkers doen erg hun best met de mogelijkheden die ze hebben. Daarvoor heb ik veel respect. Een activiteitenbegeleider neemt mijn moeder af en toe mee naar buiten en geeft haar wat meer aandacht. Een voordeel van dit huis is dat er veel ruimte en vrijheid is. Het nakomen van afspraken uit het zorgplan valt tegen, het verschilt per medewerker. Als ik iets vraag wordt er vaak gezegd: dat nemen we mee. Maar dan hoor ik er niets meer over. Het valt me ook op dat er veel verloop is van artsen en psychologen. Daardoor kun je geen vertrouwensband opbouwen en moet ik meerdere malen dingen aankaarten die al bekend zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.