Waardering van WZH Sammersbrug - Den Haag op 22 november 2018 interview

7.7

Wij hebben een zorgplan voor mijn tante en wat daar is afgesproken wordt netjes aan voldaan. Ik kan op internet het medisch dossier inzien, daar kan ik alle behandelingen in zien. Als er iets hersteld of gehaald moet worden, dan word ik daarvan op de hoogte gebracht. De medewerkers zijn erg lief voor mijn tante. Mijn tante kan zelf niks meer beslissen, dat doe ik voor haar. Er is gezorgd voor een speciale kantelrolstoel waar mijn tante niet uit kan vallen. Ik spreek iedereen aan als ik een vraag heb en dan krijg ik altijd netjes antwoordt. Het gebouw vind ik een beetje oubollig, maar de bewoners houden daar juist van. Mijn tante heeft een hele kleine kamer, maar ze zit meestal met de andere bewoners in de woonkamer. Er is iedere week bloemschikken, er is soms muziek en er is om de zoveel tijd in de grote zaal een optreden. Het eten wordt aangeleverd en het is best lekker. Er wordt goed opgelet dat er variatie in het eten zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Sammersbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.