Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 23 april 2017

Als je laat merken dat je je betrokken voelt dan wordt dat wel gewaardeerd. Je moet wel als mantelzorger de vinger aan de pols houden en de boel in de gaten houden. Daar heeft degene die daar woont wel baat bij. En ja... het personeel heeft het altijd druk en soms weinig tijd voor een praatje, maar ze doen wel hun best.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.