WZH Schoorwijck

Zaagmolenstraat 96 2265 WZ Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 7 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken gaan wisselend. Het personeel heeft geen eigen kantoor waar ik ze even wat kan vragen. Ik kan ze overdag niet makkelijk spreken. Ik kan nu wel in het elektronisch dossier van mijn moeder kijken. Daar kan ik vragen stellen en de rapportages inzien. Dat vind ik wel fijn. Ik vind dat het gebouw heel mooi is opgeknapt. Ik vind het gezellig. In de recreatiezaal staan plantjes op tafel en er staan verschillende soorten stoelen. Er staat daar ook een muziekje op. Mijn moeder heeft hier het gevoel alsof ze op vakantie is. Ze heeft het naar haar zin.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.