Waardering van WZH Schoorwijck - Leidschendam op 13 juli 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

De afspraken lopen goed en worden nagekomen. Als er iets is, word ik gebeld of ik krijg een brief. De medewerkers hebben weinig tijd, werken hard en roeien met de riemen die ze hebben. Eerst werd in de middag warm gegeten en dat is nu in de avond. Het ging mis met het wassen van de kleding, kledingstukken raakten kwijt. Gelukkig gaat dat nu goed. Het gebouw is gerenoveerd en wordt keurig onderhouden. Het is erg modern, niet echt gezellig en ik mis de sfeer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Schoorwijck - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Schoorwijck. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562300 of schoorwijck@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Schoorwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.